Hei whats up ppl?

Nonniin, tänään oli sitten eka koulupäivä pitkään aikaan, meillä olisi pitänyt olla huomenna vapaata, mutta ne pisti, että koulua menetettyjen päivien takia!! Sucks :<
Eräs poika kysyi minua Promiin tuossa muutama viikko sitten ja nyt naurattaa kun en hänelle vastannut mitään, niin hän meni pyytämään ystävääni myös Prommin. Ystäväni sitten soitti minulle eilen suuttuneena ja selitti, että Jake oli tekstannut hänelle, ettei voikaan mennä hänen kanssaan Promiin kun haluaa viedä tämän Kelsien deittinään. Samantha oli tosi suuttuksissaan, mutta mua enemmänkin nauratti, kun mulla sattuu olemaan toinen poika, joka minua pyysi promiin =)

Tänään tehtiin koulussa Miss Budnickin tunnilla keksejä, ja jäätiin jopa study hallin ajaksi sinne niitä tekemään. Nyt vatsaa vääntää kun tuli syötyä taikinaa niin paljon heh heh.

Mutta hyvää ystävän päivää kaikkille :) <3