Päätin ryhdistäytyä sen jälkeen kun luin Ennin blogia.. haha! Ja sitten päätin, että kirjotan miljoona pitkän blogin jota ei kukaan jaksa lukea ja kerron kaikkii juttui mitä on tapahtunu tän 5kk aikana HAHA.

1218380.jpg
Haha pelasin meidän Senior Night pelissä hetken =)

1218381.jpg
Kuvaa meidän liikuntasalista! Tuolla on monta hikistä tuntia vietetty!!

1218382.jpg
Lisää kuvia :) Sali koristeltu meidän Senior Nightia varten.1218383.jpg
Lisää kuvaa, Juu ja meidän gym on remodeled pari vuotta sitten :)1218384.jpg
Ja kakkuakin piti Senioreiden saada <3

Okei elikkäs.. Kun pelasin koulun lentopallo joukkuessa, aika meni sika nopeesti ja tyttöjen kanssa oli tosi hauskaa! Olin myös ihan sika hyvässä kunnossa. Meidän joukkue voitti Sideling Hill leaguen ja tämä tais olla 4-5 vuosi peräkkäin :)Varsityn tulos oli 15-1 ja Junior Varsityn tulos oli 16-0 wuhuu!! En kylläkään pelannut kuin jossain parissa pelissä, koska i sucked!! =D JA KAIPAAN FOOTBALL pelejä. Parhaita perjantai-illan viettotapoja täällä päin muailmaa. Oli aina niin hauskaa kiertää ympäri Bedford countyn kouluja kannustamassa Chestnut Ridgeä.

1218386.jpg
Ria ja Sam Ensimmäisessä ja Viimeisessä Football playoffissa. KYLMÄ OLI prkl :D


1218390.jpg
WE ARE CR, WE ARE CR!

Lentopallo kauden loputtua oon lihonnut 25 pounds!! :E Tämä on kauheaa haha! Mutta kun  koitin rupee juoksemaan ja kun olin pari kertaa juossut niin molempiin jalkoihin shin splitsit. Sattuu kauheesti sääriluuhun juosta..
1218385.jpg

Koulu menee ihan kiitettävästi, mitä nyt ei enää oo niin kauheen vaikeita kurssejakaan mulla. Ja Shelby oli tossa pari päivää sitten "Suomen koulujärjestelmä ei taida olla kauheen vaikee kun sulla tuntuu olevan vaikeuksia täällä, saksalaiset vaihto-oppilaat on aina saanu hyviä arvosanoja ja kaikkea vaikka ne on opiskellut englantia vähemmän". Meinas Ria tyttö vähän räjähtää.. :) Kyllä ton Shelbyn kestää kun vähän hammasta puree eikä välitä mitä se puhuu. Sen ja mun yhteiset kaveritkin tossa kertoili, ettei siihen kauheemmin kannata luottaa, koska se on ala-asteelta asti ollut ongelma kaikille. Ja minä kun oon ihmetellyt mikä on sen ongelma kun sillä tunnu kavereita kauheesti olevan. No siinähän se nähdään taas. Ei kannata puhua shaibaa kavereista toisille kavereille, se ei oo kauheen hyvä tapa yrittää saada parempia kavereita. ;pp

Mutta mä häviän tästä ulos nyt tekemään iltaruokinnan!! :)